torsdag den 3. februar 2011

LA Candy

Jeg undskylder meget, at det har været lidt presset herinde i ugens løb, men der har lige været en masse ting der skulle falde på plads. Ville egentlig have fortalt om denne her bog, for et stykke tid siden, men nu var tiden så lige på plads til det. Lånte den med kæmpe forventninger - indrømmet, når man forventer en hel masse af en ting, fx nytårsaften, så skuffer det som regel fælt. Troede den ville være helt vildt "The Hills" agtig, som jeg er en sucker for, men den var bare vildt naiv, skrevet i børnesprog, og aaalt for urealistisk, og jeg sad bare flere gange og var like, øøøh.

Historien skulle være baseret på Lauren Conrad i The Hills, men synes virkelig ikke der er mange lighedstegn, og hvor man altid er lidt i tvivl om, om The Hills er fakta eller fiktion, er bogen bare så overkill, at man bare bliver irriteret i stedet for at sidde og drømme sig ind i den verden.

Ville have sat et billede ind af min egen bog, men med den ringe anmeldelse må jeg hellere sætte et ind, hvor den tager sig ud i godt lys - her med smækre Lauren Conrad ved siden af.

Ialt får den 1 ud af 6 J'er.          

 J J J J J J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar