søndag den 6. februar 2011

/Chanel LE VERNIS vs. e.l.f Nail Polish/

Har i laaang tid været tilhænger af Chanel LE VERNIS, men medmindre man er præsident for nikkedukker synes jeg virkelig ikke kvalitet og pris hænger sammen. Den ligger sig pænt på neglen, ja, men den skaller virkelig hurtigt af. Faldt så over det fantastiske koncept e.l.f, som der kommer et indlæg om senere. I deres linje med neglelakker, var der så farven "Smokey Brown" som straks røg i kurven.
Da den ankom og jeg prøvede den på blev jeg SÅ positivt overrasket. Den HOLDER på i like, forever, uden at skalle, og ligger sig så flot og glat på neglen, og når den så endelig efter 1 uges tid eller mere skaller lidt af, er det SÅ nemt lige at ligge et ekstra lag ovenpå.

Hvis man sammenligner den med Particulíere, som jeg i lang tid har været storforbruger af, tror jeg faktisk min romance med Chanel er kølet voldsomt af, for til en pris på knap 13 kroner for en neglelak fra e.l.f (som endda lige har haft tilbud, ridiculous), er kvaliteten voldsomt undervurderet! Kan varmt anbefales!
Dog er Particulíere lidt mørkere end Smokey Brown, men jeg kan faktisk godt lide den er lidt lysere i farven.
Har sat nogen produktbilleder ind, men er der stemning for at se lakkerne in action på mine negle?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar