fredag den 28. januar 2011

Shitday, shitday, shitday, shitday, friday, saturday, sunday...


Okay, tror ligesom i har fået pointen ud fra overskriften: Jeg lever og ånder for weekend, og gør alt hvad jeg kan for at gøre hver dag til en fest. Jobbet er ret 9-5, men som pædagogmedhjælper i en børnehave er timerne fantastiske - jeg elsker mit job. Weekendvagterne på en café er udmærkede, og "outside the box", med verdens bedste kollegaer.
Denne weekend har jeg godt nok to vagter, fredag og søndag, men tiden imellem er godt pakket. Når jeg har fri iaften kl. 22 står den på kvalitetstid med min søde kæreste, som er blevet nedprioriteret lidt i ugens løb, hvor vi skal ses med nogen af vores bedste venner, afbildet ovenfor, heriblandt Mer-Mer, Georgie-boy, McDreamy, Burke, Izzie, Cristina osv. Troede ellers aldrig jeg skulle finde en kæreste med samme tv-smag som mig, og følgende udspillede sig da også, da jeg tvang ham til at se bare ét afsnit:

Josefine: Jeg lover dig, bare ét afsnit, så er du on the hook!
Kæreste: Neeej, jeg ved allerede bare ved at se på forsiden jeg ikke kan li' den!
Josefine: Ét afsnit!
Kæreste: ...

Efter ½ times tavshed og ansigterne helt oppe i fjernsynet kommer det så:

Kæreste: Det er jo verdens bedste serie!!!

Hæhæ, what to say... Har nu fået strenge ordrer på ikke at "smugse" uden ham... Sweet.

God fredag aften til jer, ladies!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar