søndag den 21. marts 2010

GODNAT!

Mig og min veninde var som sagt i byen igår, og som sædvanligt gik det lidt for galt. Lidt for meget galt rent faktisk. Vi mødte flere gamle veninder, fra waaay back, og det var en af de bedste byture længe med drinks, skumbananer og adskillige dansevenlige numre og knap så dansevenlige sko. Hele dagen i dag har jeg ligget brak, har haft det SÅ dårligt, og arbejde fra 17-21 ikke nogen videre succes. Først nu jeg rent faktisk kan åbne øjnene helt.

Nå, nok om mit brok. Jeg har siden "Run it" været kæmpe, HUGE fan, af nougatbamsen Chris Brown, men hans nyeste album Graffiti har ikke været til at opstøve i nogen butikker at all pga. episoden med Rihanna. Min kammerat troppede dog op herhjemme her den anden dag, og hvad havde han med? -Graffiti! Den er blevet skamspillet herhjemme, og jeg elsker den mere og mere. Nogle numre der absolut kan anbefales er So Cold, Crawl, What I Do, I Can Transform Ya og Pass Out med den yndige Eva Simmons. Jeg elsker den gennemgående 80'er-vibe albummet er bygget op omkring, og så vil jeg altid have lidt hots for CB :) Det slettede track "Changed Man", der omhandler hele episoden og tiden efter Rihanna er absolut også et lyt værdigt.

OBS: Med dette indlæg ikke sagt at jeg accepterer hans handlinger, men jeg synes stadig han er en vildt dygtig kunstner, og jeg elsker hans musik. Så er dét sagt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar