torsdag den 18. februar 2010

This Is Me ...

... having a BAD day. Kender I det, hvor man vågner om morgenen, og tænker: Den her dag, den skal bare køre på skinner. Og hvordan det så oftest er, at det modsatte sker. Det startede med, at jeg vågnede op hos en veninde, eller vågnede er vel så meget sagt: Prøvede, men det var søøøøørme svært at forlade den varme dyne i morges. Da jeg så skal ud i bilen har jeg ALT for meget i favnen så en helt ny hvid bluse lige skal en tur ned og kysse den mudrede jord. Jeg kommer så endelig hjem, og er hjemme lidt tid førend jeg skal på arbejde. Da jeg så skal ud i bilen igen glider min ene fod på vores glidebane af en indkørsel, der resulterer i  at mit ene ben befinder sig inde under bilen og mig hængende i bildøren, så min nabo må komme løbende og hive mig op. Pinligt? - Nææææh!
Da jeg så endelig kommer (for sent) på arbejde efter en 40 minutters køretur, der plejer at tage 20, er det med bonghår og øjenvipper der fra morgenstunden havde bestemt sig for IKKE at samarbejde. Det har så bare været dum kunde, efter dum kunde, efter dum kunde i dag. Da rundstykkerne så skal smides ud i en sort sæk, rammer jeg selvfølgelig ved siden af sækken, så rundstykkerne triller ud i hele butikken - Yeeeah!
Uheld ovenpå uheld rammer herefter, bl.a. et møde med skæremaskine vs. finger = Kan absolut IKKE anbefales, hvertfald ikke i en butik der vælger ikke at have en førstehjælpskasse.

Er det Hr. Jante der lige stikker sit grimme fjæs frem, eller er det simpelthen bare Murphy's lov? Uanset hvad, vil jeg bare med fare for blasfemi sige: ÅH GUD, en skoddag! Håber trodsalt jeres har forløbet lidt bedre i det fortsættende snevejr! Har nu ikke andet for af planer end at se et afsnit eller tre af Grey's Anatomy og en varm fastelavnsbolle - er der noget der kan gøre en skoddag bedre, så er det da det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar