tirsdag den 9. februar 2010

og pludselig ....

... blev april måned lige lidt mere tiltrækkende. I det her forfærdelige vejr er det jo umuligt ikke at drømme sig væk til fjernere himmelstrøg, så da jeg snakkede med en veninde med præcist samme behov blev vi enige om en lille "sviptur" til Egypten i uge 14 - hurra for afbudsrejser, fremmede lande og højere temperaturer end nulpunktet :-D Jeg vil se andet kultur end et set-up der kunne være kulisse til Snedronningen eller vinter-OL i bobslæde - og det skal være LIGE nu!

Dette billede vil derfor holde mig i live indtil afrejsedato, og vil allerede nu påpege at jeg glæder mig ENORMT til de lovede 27 grader i gennemsnit for april måned, bikinier og kolde drinks og Woman-blade i solen. Da jeg ydermere altid har omkring 117 bikinier liggende i skuffen skal det der med at pakke heller ikke stå i vejen for mig. :-D Egypten, jeg er klar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar