onsdag den 3. februar 2010

03022010

Lad mig fortælle dig noget om mig selv. Jeg er 19 år, hunkøn, og bor i Esbjerg. Det er alt jeg har lyst til at afsløre på nuværende tidspunkt, men hvem ved - måske der kommer flere afsløringer senere. Jeg er ikke én af de slags mennesker, der har held i alt jeg begiver mig ud i, og det jeg prøver på, lykkes ikke altid - men guderne skal vide (og det gør de!!) at jeg prøver så hårdt jeg kan, og når jeg har fået noget i hovedet, så kæmper jeg for alt jeg har kært for at det skal lade sig gøre. Jeg er ikke heldig eller forkælet, og du kan være sikker på, at hvis gærdet er højere i den ene ende, er det dét jeg er tvunget til at springe over. Men jeg har et liv, og tanker jeg elsker, og uden dem, ville jeg ikke være mig. Jeg er et ærligt menneske med passioner ligesom alle andre, og det er nu min blog kommer ind i billedet. Jeg står overfor en skillevej i mit liv - skal til at flytte til en ny by, og begynde på et nyt studie, hvilket jeg ser meget frem tid. Selvom det er en svær tid, hvor de økonomiske midler ikke er de bedste, og tiden heller ikke altid går til min fordel så prøver jeg at få tid til det jeg gerne vil. Jeg går meget op i mode og tøj og hvis jeg kunne og havde råd, ville jeg ikke gå rundt i andet end Gucci, Stella, D&G, Muus osv., men så nemt er det desværre ikke altid. Dette vil blive mine tanker, og i vil følge min vej til målet, hvilket består i flere forskellige ting.

Det var nok for nu, men jeg vender tilbage snarest! :-)

"I make mistakes. That's what I do. I speak without thinking, I act without knowing. I drink so much that I can barely walk... I'm a fantastic lover though, and an amazing friend. God knows I mean well."

2 kommentarer:

  1. Hah, super fin intro.. ;) Og velkommen til blogverdenen!!

    Signe

    pash4fashion.com

    PS. man kan ikke skrive kommentarer til dig som anonym, eller med sit navn og URL. Lidt træls, men du kan nemt ændre det i dine indstillinger.. Hvis det er en fejl altså.. :)

    SvarSlet
  2. Hej Signe :-D Tak for de fine ord, det vil jeg straks gå ind og rette :-) God dag ...

    SvarSlet